תכנון מקדים לשיפוץ הבית

אצלנו במדינת ישראל ישנם 2 גלי שיפוצים בולטים או נכון לומר 2 תקופות, האחת היא בוא הקיץ והשנייה היא בא חג הפסח.

שיפוצים אלו מאופיינים ב 2 קטגוריות: שיפוץ קל ושיפוץ מקיף.

שיפוץ קל אינו מצריך תכנון רציני קל וחומר שאינו מצריך אדריכל פנים. שיפוץ קל הינו לרוב בניית קיר גבס או צביעה מחדש וכדומה.

שיפוץ מקיף כולל לרוב הזזת קירות, פתיחת חלונו או סגירתם, בניית מחיצות או קירות ועוד כאלו ואחרים הכוללים שינויי מבנה, במקרה זה עלינו להשתמש באדריכל פנים .

למה דווקא אדריכל פנים?

אדריכל פנים כידוע הוא מיזוג של אדריכל עם מעצב פנים. שילוב זה מאפשר תכנון של הבית טרם השיפוץ.

מומלץ ועדיף הרבה לפני מועד השיפוץ לפנות ולהתייעץ עם אדריכל פנים.

אדריכל פנים מהווה את המענה הטוב ביותר מבחינת תכנון אדריכלי יחד עם תשומת לב דקדקנית לעיצוב פנים הבית.

כאשר אנו מתכננים שיפוץ מקיף עלינו להתייעץ עם אדריכל פנים שמתאים לנו מבחינת סגנון העיצוב שלו. אדריכל פנים הינו בעל ידע בקריאת תוכניות וכאשר אנו נחפוץ בהסרת קיר בבית אדריכל פנים יידע הרבה לפני אם הדבר ניתן או אפשרי. יותר מכך גם אם הקיר אינו ניתן להסרה או שהוא מהווה קיר תומר סביר להניח כי אדריכל פנים יידע לתת פתרון הולם להגשמת הרצונות שלנו, דבר שמעצב פנים לא יכול לעשות בשל מגבלת ידע והבנה בתכנון מבנים.

בנוסף אם אנו חפצים בבניית קיר או פתיחת חלון הרי שמבחינה עיצובית יתכן כי זה הדבר היפה והמעוצב לעשות אולם אם אותו חלון יגרום לקיר לקרוס הרי שכל השיפוץ יעלה בתוהו, לכן עדיף להיוועץ עם אדריכל פנים טרם ביצוע הפעולה.

שטחים וניצולם בזכות אדריכל פנים

כאשר אנו מתכננים פתיחת חללים או הגדרת שטחים חדשים עלינו להבין כי אדריכל פנים יודע כיצד למקם ולסדר את החללים כדי ליצור פונקציונאליות מקסימאלית .

ניתוח נכון של תוכניות המבנה מאפשרות יצירת חדרים וחללים שישרתו אותנו בצורה הטובה ביותר.

לסיכומו של עניין בבואנו לבצע שיפוץ מקיף עלינו לזכור כי ניתן להשתמש במעצב פנים יחד עם אדריכל אולם בכדי לחסוך עלויות עדיף לשכור את שירותיו של אדריכל פנים שמשלב את 2 תחומי הידע שלו ומאפשר לנו לשפץ בבטחה ובאסטטיות.

צור קשר

בואו נפגש לקפה ונתכנן את הבית שלכם ביחד.

דילוג לתוכן