אדריכל פנים הינו מונח שגור בפי אלו המחפשים מענה לעיצוב או שיפוץ הבית  או המשרד.

אולם המונח אדריכל פנים הינו הכלאה בין 2 מקצועות שונים אך קרובים בתחומם, ומכיוון שיש קשר הדוק בינהם נוצר המונח "אדריכל פנים".

אדריכל פנים הינו מונח שנוצר מהכלאה בין אדריכל ומעצב פנים.

כאשר אנו רוצים לשנות או לשפר את עיצוב הבית שלנו אנחנו צריכים מעצב פנים,

אולם כאשר אנו רוצים לבנות בית או להוסיף חלק בבית כגון קומה נוספת או בדומה לכן אנחנו צריכים אדריכל. לרוב החשיבה הראשונה היא שעלינו לשכור את שירותיהם של שניהם. ואמנם כך הדבר. אולם היעילות נמוכה מאוד גם מפאת הזמן שצריך בכדי לסנכרן בין 2 בעלי המקצוע וגם בגלל ההתאמות האדריכליות לעיצוב הפנים המתבקש.

לכן התבקש מן הטבע הוא ששילוב בין אדריכל למעצב פנים יצור את ההכלאה שנקראת "אדריכל פנים".

אדריכל פנים מאפשר לנו בעצם לבצע תכנון של מבנה או שיפוץ מבנה קיים תוך יצירת מענה על הצורך בתכנון אדריכלי ויחד עם זאת גם עיצוב פנים. אדריכל פנים יודע בוודאות כיצד יש לגשת לכל פרויקט ופרויקט וזאת מתוך הידע שיש לו בקריאת תוכניות והבנתן כהלכה ובנוסף יודע לשלב את הדרישות והצרכים שלנו בתוך כל המהלך של הבנייה או השיפוץ.

שילוב המקצועות חוסך לנו כסף

אדריכל פנים מהווה את הפתרון המושלם בכול מהלך שינוי אם זה במבנה ואם זה בעיצוב פנים של החלל, וזאת מהסיבה כי רובנו אוהבים התחדשות, לעיתים זה בא לידי ביטוי בשינוי פנימי קל בתוך חלל הבית אך לעיתים שינויים אלו כוללים פירוק קירות במבנה או ממש בנייה כתוספת לקיים.

כאשר בוחרים אדריכל פנים אנו מבינים בעצם כי הצורך לבנות או לשפץ כרוך בשינויים מהותיים במבנה ובנוסף נדרש עיצוב פנים כחלק בלתי נפרד.

בכל מהלך התכנון האדריכל משלב את נושא העיצוב בצורה כזו שתתאים לנו בצורה הטובה ביותר. אדריכל פנים יודע מעבר לקריאת התוכניות גם לקרא את הצרכים שלנו, וזה כמובן בא לידי ביטוי בעת ביצוע תוכניות אדריכליות עבור השינויים. היתרון של אדריכל פנים הוא שלכל מהלך השיפוץ או הבנייה אנחנו מקבלים ליווי צמוד שמקל עלינו את מהלך העניינים.

שרון לוי הינו אדריכל פנים שיודע לטפל בכל הקשור לתכנון ועיצוב. השירות של אדריכל פנים כולל את הגשת התוכניות והעדכונים לרשויות המתאימות, וקבלת הרשאות מתאימות לביצוע העבודה.

לסיכום:

אדריכל פנים הינו התשובה לשילוב בין אדריכל לבין מעצב פנים או מעצבת פנים. לכן חשוב לוודא כי כאשר אנו בוחרים אדריכל פנים שיהיה גם מעצב פנים וגם אדריכל.
כאשר אנו מתכננים מבנה חדש או משפצים תמיד ישנה עדיפות למיזוג המקצועות מכיוון שכך אין אנו משלמים פעמיים והחיסכון הינו אדיר.
והיתרון הבולט הוא שהזמן שיעבור בין שני בעלי המקצוע יחסך כי הם אותו אחד, וכל תכנון או שינוי עיצובי יעשה עם הבנה אדריכלית ולהיפך.

צור קשר

בואו נפגש לקפה ונתכנן את הבית שלכם ביחד.

דילוג לתוכן