עיצוב פנים לסלון

אחד החדרים אם לא החדר הוא הסלון. עיצוב פנים של הסלון בעצם ייתן את הרושם שלנו לאורחים ולבאי בייתנו.

בסלון אנו מארחים, יושבים לצפות בטלוויזיה ומבלים בגפינו או עם המשפחה.

אין כמעט חשיבות לגודל הסלון הדבר לא יבוא לידי ביטוי בעיצוב הפנים, אולם כל עיצוב פנים שנבחר צריך להתאים לנו ולדרך בא אנו עתידים להשתמש בסלון

הרבה זה מעט ומעט זה המון

אמרה זו בעצם מתמצתת את עיקרי עיצוב פנים של סלון במיוחד אם הוא קטן מימדים.

כאשר אנחנו עומדים בפני סלון קטן ובכלל כאשר יש לנו מגבלה בחלל שעבורו אנו מתכננים עיצוב פנים עלינו להקפיד על פרטים שימשכו את העין ויסיטו את שימת הלב מהגודל, יחד עם זאת ישנם אלמנטים שבהם ניתן להשתמש בעיצוב פנים של חללים קטנים.

אחד הכללים לעיצוב פנים של סלון קטן הוא למנוע צפיפות. אם נדאג להניח את ספות בפינת החדר ולמקם לידם שולחן עגול וקטן יחסית נוכל ליצור אשליה של מרחב.

כלל נוסף בעיצוב הסלון הוא שהעמסה של תמונות על הקירות יוצר תחושה של סגירות, קירות בהירים עם עיצוב פנים של הקירות על ידי דקורציה עדינה בגוונים מנוגדים יתנו תחושה של המשכיות מול התקרה ובכך נעלים את השבר בצבעים שנוצר בין התקרה לקיר האנכי.

משחקי האור והצבע

כאשר אנו ניגשים לעיצוב פנים של סלון קטן ואין זה משנה אם כלל הבית הוא רחב וגדול עדיין זהו החלל שבו אנו נארח ונבלה עם המשפחה. הוספת אלמנטים ששונים בעיצובם תמיד יצרו מעניינות אולם לא יותר מידי חייבים לשמור על החלל פנוי ככל האפשר, הריהוט בכלל והספות בפרט עדיף שיהיו גם הם בגוונים בהירים שיתנו תחושת גודל, אך חשוב לציין כי אם בחרנו במהלך עיצוב פנים של הקירות לצבוע עם גוונים כהים עדיף שנבחר תאורה בהירה.

בנוסף על ידי עיצוב פנים נכון ניתן ליצור פינות חמד קטנות שמשלבות אלמנטים ייחודיים המדגישים את עיצוב פנים הסלון. עדיף להמעיט בפרטים ויחד עם זאת להדגיש פינות.

לסיכום בבואנו לבצע עיצוב פנים לחלל קטן ישנה חשיבות לתת אשליה של מרחב. אשלית המרחב מתאפשרת בעיצוב פנים על ידי משחק עם צבעים וגוונים, צבעים בהירים של הקירות והתאורה יצרו אווירה מלאת חיים ותחושה של מרחב.

צור קשר

בואו נפגש לקפה ונתכנן את הבית שלכם ביחד.

דילוג לתוכן