עיצוב פנים לחדרי ילדים יוצרים זיכרונות נעימים

התינוק שלנו גדל ולחדר נדרש עיצוב פנים מחדש, כאשר מתאפשר או בעת בניית בית חדש או שיפוץ בית קיים מגדירים את החדר המיועד לילד. עיצוב לילד צריך להיות מושכל ובמחשבה תחילה. צריך לזכור כי החדר ישמש את הילד מספר שנים לפחות עד שיתבגר מספיק, ולכן יש לבחור עיצוב פנים שמצד אחד יהיה שימושי ומצד שני יהיה יפה ואסטטי. חשוב להדגיש כי עיצוב פנים לחדר ילדים שונה מעיצוב פנים לחדר תינוקות או עיצוב פנים לחדר של בני נוער.

עיצוב פנים מתחיל בבחירת צבעים לחדר

כידוע לכל צבע יש משמעות ובנוסף גם השפעה, לחדרי ילדים עדיף לבחור צבעים יחסית רכית אלו צבעים שמשרים הרגשת נינוחות ורוגע, עיצוב פנים עם צבעים עזים כגון כתום, אדום או סגול יגרמו לחוסר נוחות צבעים אלו מוגדרים כממריצים. צבעי הפסטל או השמנת מאוד נפוצים בעיצוב של חדרי ילדים ויחד איתם משלבים הדפסים או מדבקות מצוירות. צבעי הריהוט שתבחרו לחדר צריכים להיות בגוונים ניטראליים על מנת שיתאימו לכל שינוי בעיצוב החדר ובכלל זה גם שינויי צבעים.

עיצוב פנים כולל תאורה ורהיטים

בחירת הרהיטים לחדר צריכים להיות עם קו מחשבה שבעוד מספר שנים הילד גודל והופך לנער ולכן הריהוט כגון ארונות, מידוף או שולחן כתיבה צריכים להתאים גם בעתיד. אם אנחנו לא מאלו שמחליפים בתדירות גבוהה את הריהוט אז טיפ זה מומלץ מאוד. נוסף על הריהוט גם בחירת הצבעים של הריהוט עצמו כגון צבעי הארון או צבעי כיסאות צריכים להילקח בחשבון בעת עיצוב פני החדר, שילוב נכון של צבעים לריהוט ייתן מראה מרשים שמשתלב באופן אחיד עם שאר האלמנטים בחדר. לגבי בחירת גופי התאורה בין אם היא משולבת מאוורר או עיצוב של גוף תאורה מיוחד אין צורך לתת דגש על חשיבה עתידית כי כמו החלפת הצבעים של הקירות כך גם גופי התאורה ניתנים להחלפה בקלות.

אם נתכנן ונחשוב היטב על עיצוב פנים החדר ילדים נוכל ליהנות לאורך זמן מחדר מעוצב, יפה ושימושי, שבקלות יוכל להחליף ייעוד בעתיד כאשר הילד יגדל.

צור קשר

בואו נפגש לקפה ונתכנן את הבית שלכם ביחד.

דילוג לתוכן