עיצוב פנים לדירת מגורים

לא אחת נכנסו לדירה וראינו איך הכול כל כך מסודר ונמצא במקום, הסדר והארגון ממש צועקים לנו שכאן הושע עיצוב פנים, ואז אנחנו אומרים לעצמנו ספק שואלים: מעניין כמה זה עלה?.

רובינו מתקשים בקריאת החללים שאנו גרים בהם ומכאן נוצרת בעיה בתהליך עיצוב פנים הדירה, למעשה עיצוב פנים זמין לכולנו בין אם ברעיונות מהמדיה האינטרנטית, הכתובה ובין אם על ידי מעצב פנים.

ולמען האמת כאשר מדובר בדירה יחסית קטנה כמעט כל השקעה או תקציב יניבו תוצאות נפלאות, מה שצריך הוא הבנה של כללי הבסיס המובאים אליכם כאן.

כללים לעיצוב פנים מקסים

הכלל הבולט בעיצוב פנים הוא כאשר בוחרים את גווני התקרה והקירות של חללים המוגדרים קטנים ישנה עדיפות לבחירה של צבעים בהירים ואחידים כלומר התקרה והקירות יצבעו באותו גוון, הדבר מונע את חשיפת קווי המשיק בין הקיר לתקרה ונותן אשליה של גודל.

כלל נוסף נוגע לאחסון נכון שבחלקו מוסתר וחלקו חשוף יעזור לנו למקם חפצים שונים, על ידי עיצוב פנים נכון נוכל ליצור אזורי אחסון שאינם בולטים לעין ויוצרים הרגשה של מרחב.

בחירת ריהוט מהווה את אחד העקרונות בעיצוב פנים שדי קל לנפץ, הדעה הרווחת היא ליצור סטים של שולחנות וספות הם נחלת העבר, דווקא שילוב סגנונות עם יצירת פינות נוי כאשר לכל פינה מוקדש עיצוב פנים משלו תיצור אווירת מסתוריות ועניין, תמיד מעניין לגלות משהוא חדש או שונה.

הארת חללים הינה פרק בעיצוב פנים עצמאי בפני עצמו. על ידי משחק נכון בנורות שונות ובחירת עוצמות הארה שונות ניתן לייצר פוקוס על אזורים בחלל ולהיפך להסיט את תשומת הלב ממקומות מסוימים.

בחללים קטנים ישנה עדיפות לאור מעומעם על מנת להסתיר את העובדה שהחלל קטן.

עיצוב פנים יכול להיות די קל ופשוט אולם לעיתים החללים אותם אנו רוצים לעצב אינם עושים לנו חיים קלים אם מבחינת עמודים בדרך או קירות שמכילים חלונות או דלתות.

ברגע שאתם מבחינים כי עיצוב פנים הדירה אינו עולה בקנה אחד עם המאווים שלכם אתם מוזמנים לשכור שירותי עיצוב פנים.

צור קשר

בואו נפגש לקפה ונתכנן את הבית שלכם ביחד.

דילוג לתוכן