משמרים רהיטים לעולם ירוק יותר עם ספריי צבע

אחד הטרנדים החזקים בימינו הוא שימור וחידוש רהיטים כחלק מהמדיניות הירוקה, ריהוט גן, רהיטי חצר ואפילו ריהוט בבית כולם כאחד יכולים לקבל מראה חדש, רענן ויפה בעזרת ספריי צבע בלבד, ללא צורך בידע קודם או יכולת טכנית. אין דבר קל יותר מאשר לקחת מיכל ספריי צבע ולהתיז אותו על רהיט מיושן על מנת לתת לו מראה רענן וחדש.

לא זורקים רהיטים!, מחדשים אותם

כאמור העולם שלנו נוטה להיות יותר ירוק, וכדי שיהיה כזה שימור או חידוש רהיטים הינו דבר נפוץ. ספריי צבע במיכלים הוא אחד המצעים שמאפשרים לנו בקלות יתירה להפוך כל רהיט בין אם הוא מפלסטיק או מעץ אפילו ממתכת לחדש. השימוש בספריי צבע הינו קל מאוד ומאפשר לכל אחד להפוך לאומן בן רגע. האופן בו מתבצע החידוש אינו מורכב כלל, מסירים שכבות צבע ישן אם יש, מפרקים את הריפודים במקרה והם קיימים, לרוב בריהוט פנים יש מושבים מרופדים שהסרתם היא די קלה ועל ידי פירוק כמה ברגים. לאחר כל הפירוקים והסרת הצבע הישן מומלץ לשייף את החלקים על מנת לקבל בצביעה מרקם חלק. לאחר מיכן בוחרים ספריי צבע בגוון הרצוי ומרססים.

הדרך הנכונה לבחירה וריסוס ספריי צבע

ישנם לא מעט סוגים וסגנונות של ריהוט, ויותר מכן ישנם סוגים וגוונים רבים של ספריי צבע. על מנת לבחור את הגוון הנכון מומלץ ראשית להחליט כיצד ברצונכם לראות את הריהוט שלכם וממה הוא עשוי, ריהוט מעץ לרוב יצבע בצבעי לכה אולם גם צבע אטום יהיה יפה מאוד, את הבחירה של סוגי הצבע תעשו בהתאמה לסביבה בה יהיה הריהוט, חשוב לציין כי מצבע שקוף קל מאוד לעבור לצבע אטום אולם מצבע אטום מאוד קשה לחזור לצבעי לכה שקופה. כאשר אנו רוצים להשתמש בצבע אטום אך לעבור מצבע כהה לבהיר לדוגמה מריהוט שצבוע בשחור לצבע לבן נצטרך צבע מקשר בהיר שישמש כיסוד, עליו מתיזים עם ספריי צבע בהיר. לרוב נצטרך 2 שכבות של ספריי צבע על מנת לקבל כיסוי מלא ואחיד.

צור קשר

בואו נפגש לקפה ונתכנן את הבית שלכם ביחד.

דילוג לתוכן