מעצב פנים ואדריכל – יחד או לחוד

עיצוב פנים הינו מהלך שישפיע עלינו לאורך זמן

 

עיצוב פנים תמיד יהי הגורם לנוחות או אי נוחות בבית שלנו.
ישנם מעצבי פנים רבים הנוטים לעיצוב פנים מסוג מסוים כלומר המוטיב או הנושא חוזר על עצמו , יתכן כי זה עדיף להתמחות בקו עיצוב פנים אחיד אולי כדי לתבוע חותם וכדומה. אולם חשוב להבין כי מעצבי פנים חייבים להיות פתוחים בדעתם וליצר מצב שבו האדריכל מבין את צורכי הלקוח ויחד עם מעצבי פנים לעיתים יותר מאחד יוצרים את האווירה הנכונה וסך עיצוב הפנים יוצר את הנוחות והנינוחות להם שאפנו.
אדריכלים לא מעטים ניחנים ביכולות עיצוב פנים לא פחות ממעצב פנים, יחד עם זאת אם אותו מעצב פנים רוצה ליצור שינויים במבנה עליו לפנות למשרד אדריכלים שייתן לו מענה בכל הנוגע לשינויי תוכניות ומבנה. אדריכל מקצועי ידע לפרש את דרישות מעצבי פנים ולתרגמם לתוכניות, אדריכלים רבים נוטים ליצור שיתופי פעולה עם מעצבי פנים ובכך הם נותנים מענה כולל ללקוח שאינו צריך להתרוצץ ולחפש פעם אדריכל ופעם מעצב פנים.
כיום בשל ריבוי בעלי המקצוע אפילו עדיף לגשת למשרד אדריכלים שבו עובדים גם מעצבי פנים. ובכך התוצאה תהיה מושלמת מכיוון שגם אדריכל וגם מעצב פנים עובדים יחד והרווח הגדול הוא שלנו הלקוחות.
כדי להבין את הצורך בקשר הדוק בשילוב של אדריכל עם מעצבי פנים ניקח לדוגמה לקוח שביקש לעצב מחדש את חדר השינה שלו ומעצב הפנים הציע להסיר קיר חוצץ, שעליו מונחת קורת בטון תומכת
( שמעצב הפנים אינו מודע לה).

האם להתייעץ לפני?

לכאורה מהלך טריוויאלי ופשוט שמקנה לחדר השינה אוירה פתוחה ורחבה ומאפשרת הוספת אלמנטים שאותם בחר מעצב הפנים יחד עם הלקוח כגון ארון הזזה וכדומה.
אילולי התייעצות עם משרד אדריכלים ובחינת התוכניות בקפידה מעצב הפנים היה מייצר בעיה חמורה כי יתכן וחלק מהתקרה היה קורס. כאן בא לביטוי השילוב המחייב בין אדריכל למעצב פנים מכיוון שאדריכל בוחן את התוכניות טרם ביצוע העבודה ויודע להציע פתרונות שימנעו נזק מבני.

ובכן, אנו למדים כי אדריכל ומעצב פנים הינם שילוב מנצח בעיצוב פנים הבית שלנו, חשוב לבדוק ולבחון המלצות על משרד אדריכלים מהימן ואף לתת עדיפות למשרד שמשתף פעולה עם מעצבי פנים. כמו כן צריך לבחור מעצב פנים שמבין לליבנו וידע לתת מענה אמיתי על צורך תוך כדי שימת לב לפרטים בהווה והעתידיים לבוא.
לבסוף התוצאות הם מדהימות ומוצלחות ואנו נוכל ליהנות לאורך זמן מחדרים מעוצבים ויפים.

צור קשר

בואו נפגש לקפה ונתכנן את הבית שלכם ביחד.

דילוג לתוכן