מאווררי תקרה מעוצבים

בבתים רבים עברו בשנים האחרונות לשימוש במאווררי תקרה מעוצבים, אלה מחליפים את מערכות המיזוג הקיימות, כולל מזגנים אשר במשך שנים היו למערכות היחידות בהם השתמשו ישראלים רבים וכן מאווררים רגילים, מאווררי שולחן או מאווררי קיר, אשר לא מעט ישראלים השתמשו בהם על מנת לאוורר את החדר ולהכניס בו רוח נעימה בימים של חום.

הבחירה להתקין מאווררי תקרה מעוצבים נובעת ממספר סיבות, אותן נפרט בהמשך המאמר, אך קודם נציג מספר דוגמאות של מאווררי תקרה מעוצבים, כשכל אחד מהם יכול להתאים למבנים מסוגים שונים ובעיצובים ייחודים.

מאווררי תקרה מעוצבים קלאסיים הם כאלה המורכבים מעץ. מדובר במאווררי תקרה שהמנוע מכוסה במכסה עץ והכנפיים עצמן הם מעץ. מדובר על מאווררים חזקים כמו מאווררי תקרה ממתכת, אך העיצוב שלהם הרבה יותר חם וביתי. יש לומר שמאווררי תקרה מעוצבים מעץ יכולים להתאים הן לבתים חדשים והן לבתים ישנים, כמו כן הם מתאימים לבתי קפה, מסעדות ומאוד נפוצים ביחידות נופש, דוגמא צימרים אשר נמצאים בלב אזור טבעי. במקרה כזה הם משתלבים בצורה אופטימאלית עם העיצוב הכולל של הצימר ושל האזור.

מאווררי תקרה מודרניים יותר בעיצובם, הם מאווררים שעשויים ממתכת. כאן אפשר למצוא מאווררי תקרה שכל חלקיהם הם ממתכת, מדובר במתכת שמגיעה בצבעים שונים, מתכת חזקה ועמידה. מאווררי תקרה מעוצבים אשר עשויים מתכת יכולים להתאים לבתים בסגנון מודרני, סגנון הייטקיסטי וכן למשרדים וחנויות. יש שיראו בהם מאווררים עם נוכחות "קרה" אך האמת היא שמדובר במאווררים פרקטיים הן ביכולות שלהם והן בעיצוב.

מי שרוצה יכול גם למצוא שילובים של מאווררי תקרה מעוצבים בעץ ובמתכת, וכן מאווררי תקרה עם כיסויים מחומרים שונים. חשוב להדגיש, כל אחד מאותם מאווררים מגיע בצבעים שונים ויכול להגיע עם עיטורים ובעיצובים חיצוניים שונים.

מדוע אנשים בוחרים לרכוש מאווררי תקרה מעוצבים?

ההנחה היא, שאנשים רבים בוחרים לרכוש מאווררי תקרה ולא מערכות מיזוג אחרות כיום, בגלל שמדובר במערכת הרבה יותר זולה, הן בעלויות הרכישה והן בעלויות השוטפות. זה נכון כשמשוויים מאווררי תקרה מול מזגנים יחידנים או מערכות מיזוג אוויר כוללות, כמו מיזוג מרכזי. החיסכון בצריכה יכול להגיע למעלה מחמישים אחוז.

הנחה אחרת היא שמדובר שמכשיר שהוא הרבה יותר ידידותי לסביבה, עבור אנשים רבים זה משחק תפקיד והם רוצים לשמור על בית ידידותי לסביבה אשר נעים גם להיות בו.

סיבה נוספת בגינה אנשים רבים רוכשים מאווררי תקרה ולא מערכות מיזוג אחרות היא, שמדובר במערכות שקל יותר לשאת, קל יותר לנייד ממקום למקום. אם מחליטים לעבור דירה או מחליטים לשנות את המיקום של המאוורר, הרבה יותר פשוט לפרק אותו ולהרכיב אותו מחדש בחדר אחר. כמובן אם מדובר במאוורר מעוצב, יש לוודא שהעיצוב שלו תואם את הדירה או החדר החדש בו אנחנו מתקינים אותו.

 

צור קשר

בואו נפגש לקפה ונתכנן את הבית שלכם ביחד.

דילוג לתוכן