חומר גלם עיצובי המופק על ידי עבודות גבס

עבודות גבס הפכו להיות פופולריים בקרב אדרכילים ומעצבי פנים. ישנם מספר יתרונות בולטים  עם עבודות גבס  שבעלי המקצוע בוחרים לעבוד איתו ומייחסים לו יתרון בולט לעומת חומרי גלם אחרים. הגבס הינו חומר קל ונוח לשימוש, העבודה עימו מהירה ומפיקה תוצאות מדוייקות לעבודה שדורשת הסב תשומת לב רבה. בעבר, היו משתמשים בחומרי גלם אחרים כגון בלוקים ובטון. חומרי גלם אלו אינם נוחים לעבודה מכיוון וכבדים ומסורבלים. כיום, הגבס הינו מהווה תחליף עבור חומרים אלו וניתן למצוא כי משתמשים בו כמעט בכל בית אם לשם הפרדת חללים, הנמכת קירות, תקרות אקוסטיות , מזנונים לבית ועוד רבים. במאמר הבא אנו נפרט את יתרונותיו של הגבס וכיצד ישמש אותנו בבניית חלל הבית.

מהם היתרונות עם עבודות גבס?

 הגבס הינו חומר גלם שמתאים לכל כיס, עלויותיו נמוכות וכמו כן ניתן להפיק ממנו עיצובים מרהיבים לבית בסכומים שיחסכו המון בשיפוצו. אם כבר הזכרנו את העיצובים, ניתן לערוך שיפוץ לחלל הבית או למשרד מבלי לשבור קירות. ניתן להוסיף קירות חוצצים ולהנמיך את התקרה ללא זמן עבודה רב ואפילו במספר ימים בודדים. העיצובים יכולים לבוא לידי ביטוי בנישות רבות ומגוונות. אם בכוורת בצורת עיגול או מזנון המותאם לטלווזיה. ניתן ליצוק ממנו עיצובים ככל שתהיו יצירתיים יותר. גם תיקוניו אינם דורשים השקעה רבה הן מבחינת עלויות והן מבחינת זמן. ניתן למנות עוד מספר רב של יתרונות אך יתרון נוסף שראוי לציין הינו העובדה שעבודות גבס הינן עבודות  שנחשבות לירוקות. העבודה בגבס אינה מזהמת את איכות הסביבה ואינה פוגעת באדם.


הגבס מאפשר לנו להיות יצירתיים בכך שאנו יכולים לבחור כיצד אנו רוצים שהעיצוב הסופי יראה.  אחד מהעיצובים הפופולריים ביותר הינו הנמכת תקרה מכיוון והינו משמש גם לשם המראה העיצובי וגם לשם התקנת מזגן  בתקרה או מערכת אקוסטיקה. בעזרת הגבס ניתן להסתיר את כל החוטים והכבלים ולהקנות לתקרה מראה אסתטי ואחיד. אחד הדברים החשובים ביותר בעבודות גבס הינו לבחור את הקבלן המתאים לעבודה. הרי לא נרצה להפקיד את ביתינו בידיים זרות ולאפשר לכל קבלן לבנות ולעצב לנו את הדירה. על מנת שנהיה מרוצים מהתוצאות, עלינו לבחור בקבלן מקצועי, מנוסה ואמין. את כל התכונות שאנו מחפשים בקבלן ניתן לחפש באינטרנט על ידי המלצות של אנשים שכבר השתמשו בשירותיו של בעל המקצוע או בדרך פשוטה יותר עלי ידי המלצות ממכרים.

צור קשר

בואו נפגש לקפה ונתכנן את הבית שלכם ביחד.

דילוג לתוכן